Ne Gjeneve te Zvicres si cdo vit po mbahet nje nder eventet me te rendesishme per sa i perket automobilizmit. Eshte pikerisht nje nder ato momentet kur prodhuesit me te rendesishem te makinave tregojne krijimet e tyre me te reja por gjithashtu faqinsh edhe vizionin e tyre per te ardhmen e industrise. Nderthurja midis te ardhmes dhe te tanishmes lidhet shume bukur ne modelet te cilat do dalin ne treg vitin e ardhshem. Dhe pikerisht per kete do flasim. Mercedes Benz eshte nje nder ato prodhues automobilesh e cila e sheh te ardhmen nepermjet te sotmes. Nje nder modelet qe zuri me teper modelet ishte pikerisht Mercedes AMG GT me kater dyer.
Pikerisht sepse ishte interesante te shohesh nje makine qe deri me sot ka qene nje kupe me dy dyer te transformohet ne nje kupe me kater dyer. Me nje dizajn agresiv nga jashte qe tregon natyren sportive te kesaj makine. Nga disa kende veshtrimi duket si nje CLS e egersuar, nga disa kende te tjetra duket si nje deshire e mercedes per te sfiduar Porsche Panameran.
AMG GT e re do te kete tre lloje motorresh. Nje version GT53 eshte versioni "me pak" i fuqishem me nje motorr 3.0 litersh dhe nje plotesues elektrik qe ne total prodhojne 429 kuaj fuqi dhe nga 0-100 km/h e pershkon per 4.4 sek. Gjithashtu eshte dhe nje model GT63 i cili ka nje motorr 4.0 litersh i cili prodhon 577 kuaj fuqi dhe pershkon 0-100 km/h per 3.3 sek. Ama versioni me sportiv eshte versioni GT63S i cili ka nje fuqi prej 630 kuajsh dhe e pershkon nga 0 ne 100 km/h per vetem 3.1 sek, performance kjo e krahasueshme me shumicen e supermakinave si Ferrari dhe Lamborghini.
Ama ndryshe nga dy italianet kjo eshte nje makine me kater dyer dhe kjo do te thote qe eshte nje makine praktike gjithashtu. Nga brenda makina eshte e pajisur me nje karakter te dyfishte sepse shohim nje sallon te ngjashem me versionet e meparshme te GT ama te nderthurur me nje sistem multimedial te ngjashem me ate te CLS. Komoditeti eshte nje pike shume e rendesishme e kesaj kupeje sepse pervec faktit qe mund te mbaje 4 persona ne rehati gjithashtu i mban ata ne luks sepse kualiteti i lekures se perdorur por dhe i materialeve te tjera eshte superior nga rivalet.
Pastaj nje tjeter aspekt i dizajnit te AMG GT eshte fakti sepse mund te quhet edhe nje hatch sepse bagazhi ta jep kete mundesi. plus eshte dhe mundesia e uljes se sediljeve te pasme duke shtuar keshtu edhe kapacitetin e pergjithshem mbajtes te bagazhit.
Ne fund eshte edhe cmimi qe Mercedes nuk e ka nxjerr akoma por besohet qe do jete me 5 shifra duke e bere nje supermakine edhe nga cmimi.
Pikerisht sepse ishte interesante te shohesh nje makine qe deri me sot ka qene nje kupe me dy dyer te transformohet ne nje kupe me kater dyer. Me nje dizajn agresiv nga jashte qe tregon natyren sportive te kesaj makine. Nga disa kende veshtrimi duket si nje CLS e egersuar, nga disa kende te tjetra duket si nje deshire e mercedes per te sfiduar Porsche Panameran.
AMG GT e re do te kete tre lloje motorresh. Nje version GT53 eshte versioni "me pak" i fuqishem me nje motorr 3.0 litersh dhe nje plotesues elektrik qe ne total prodhojne 429 kuaj fuqi dhe nga 0-100 km/h e pershkon per 4.4 sek. Gjithashtu eshte dhe nje model GT63 i cili ka nje motorr 4.0 litersh i cili prodhon 577 kuaj fuqi dhe pershkon 0-100 km/h per 3.3 sek. Ama versioni me sportiv eshte versioni GT63S i cili ka nje fuqi prej 630 kuajsh dhe e pershkon nga 0 ne 100 km/h per vetem 3.1 sek, performance kjo e krahasueshme me shumicen e supermakinave si Ferrari dhe Lamborghini.
Ama ndryshe nga dy italianet kjo eshte nje makine me kater dyer dhe kjo do te thote qe eshte nje makine praktike gjithashtu. Nga brenda makina eshte e pajisur me nje karakter te dyfishte sepse shohim nje sallon te ngjashem me versionet e meparshme te GT ama te nderthurur me nje sistem multimedial te ngjashem me ate te CLS. Komoditeti eshte nje pike shume e rendesishme e kesaj kupeje sepse pervec faktit qe mund te mbaje 4 persona ne rehati gjithashtu i mban ata ne luks sepse kualiteti i lekures se perdorur por dhe i materialeve te tjera eshte superior nga rivalet.
Pastaj nje tjeter aspekt i dizajnit te AMG GT eshte fakti sepse mund te quhet edhe nje hatch sepse bagazhi ta jep kete mundesi. plus eshte dhe mundesia e uljes se sediljeve te pasme duke shtuar keshtu edhe kapacitetin e pergjithshem mbajtes te bagazhit.
Ne fund eshte edhe cmimi qe Mercedes nuk e ka nxjerr akoma por besohet qe do jete me 5 shifra duke e bere nje supermakine edhe nga cmimi.
Comments
Post a Comment