Jaguar mesa duket ka vendosur qe te futet ne nje segment ne te cilin nuk e kemi pare. Ata kane vendosur te futen ne segmentin e SUV ose me sakte Sport Utility Vehicle qe e shqiperuar do te thote makina te cilat kane gjithcka ne kuptimin qe kane performance te mire, jane praktike per te kryer udhetime te gjata, kane hapsira te mjaftueshme dhe shfaqin aftesi dhe jashte asfaltit.Ky segment makinash tashme u bene shume vite qe eshte me i suksesshmi sepse perfshin kerkesat e te gjitha grupmoshave ne nje produkt. Dhe Jaguar mendoi qe ne kete segment te futet me Jaguar F-Pace. Nje makine e cila premton te jete nje mjet i deshirueshem qe ne momentet e para qe e shikon.Me nje dizajn i cili agresiv i cili nxjerr ne pah sportivitetin e kesaj makine.
F-Pace eshte nje makine e cila eshte dizenjuar per te qene e deshirueshme nga te gjithe dhe duket se do te beje te mundur qe ta ktheje Jaguar ne majen e markave te automobilizmit. E pajisur me nje disa lloje motorresh te cilet nisin me nje version 2.0 litersh diesel tek i cili mund te themi qe nuk eshte se e justifikon aq mire emrin dhe ate qe transmeton kjo makine. Mirpo Jaguar e ka menduar per te gjithe duke bere te mundur qe kete model te vije dhe me nje motorr 3.0 litersh benzine i cili arrin te prodhoje rreth 380 kuaj fuqi te cilat vijne per shkak te motorrit V-6 i cili vjen i bashkangjitur me nje turbo e cila sjell ne asfalt nje performance e cila arrin nga 0-100 km\h per vetem 5.1 sek duke u bere keshtu nje nder SUV me te shpejta ne treg.
Duke pare kerkesat e tregut dhe sidomos ato te segmentit te SUVduhet qe gjithe kjo performance te shqerohet dhe me nje ndjesi komforti dhe rezistence. Dhe per kete ka menduar shume mire Jaguar e cila e ka shoqeruar F-Pace me mundesine e zgjedhjes midis kambios manuale me 6 raporte ose asaj automatike me 8 raporte e cila duket se eshte me komodja dhe me e zgjedhura. Per sa i perket aftesise ne rruge dhe jashte saj F-Pace vjen ne versionin me 2 ose me te kater rrotat aktive.
Ama arsyeja perse pelqehen keto makina eshte sepse jane praktike dhe ketu Jaguari yne eshte nje makine e cila te ofron shume mundesi duke qene se ka nje hapsire te bollshme me vend per te udhetuar ne rehati 4 te rritur ose 2 te rritur dhe 3 femije. Prakticiteti i saj vazhdon tek bagazhi i cili eshte voluminoz dhe me forme te rregullt i frymezuar nga Range Rover nga i cili ka marre shume pjese elektronike dhe mekanike.
Duke llogaritur qe kjo eshte nje makine e cila eshte ne fillimet e saj mund te themi se ja ka arritur te pershtase kerkesat e shume klienteve sepse ka performance mbreslenese, pamje te jashtezakonshme , komoditet dhe prakticitet duke bere keshtu qe shume shpejt te kthehet ne nje makine te preferuar per te gjithe.
Duke pare kerkesat e tregut dhe sidomos ato te segmentit te SUVduhet qe gjithe kjo performance te shqerohet dhe me nje ndjesi komforti dhe rezistence. Dhe per kete ka menduar shume mire Jaguar e cila e ka shoqeruar F-Pace me mundesine e zgjedhjes midis kambios manuale me 6 raporte ose asaj automatike me 8 raporte e cila duket se eshte me komodja dhe me e zgjedhura. Per sa i perket aftesise ne rruge dhe jashte saj F-Pace vjen ne versionin me 2 ose me te kater rrotat aktive.
Ama arsyeja perse pelqehen keto makina eshte sepse jane praktike dhe ketu Jaguari yne eshte nje makine e cila te ofron shume mundesi duke qene se ka nje hapsire te bollshme me vend per te udhetuar ne rehati 4 te rritur ose 2 te rritur dhe 3 femije. Prakticiteti i saj vazhdon tek bagazhi i cili eshte voluminoz dhe me forme te rregullt i frymezuar nga Range Rover nga i cili ka marre shume pjese elektronike dhe mekanike.
Comments
Post a Comment