Alfa Romeo-t kane qene gjithnje nje marke e cila per shume arsye ka qene nen vezhgimin e te gjithe prodhuesve te makinave. Fillimisht sepse kane qene makina terheqese me dizajn shume te vecante gje qe ka bere per vete shume te apasjonuar, se dyti natyra e tyre sportive te sjell deshiren per te patur nje Alfa. Ama kohet ndryshuan dhe shume prej markave me te medha mesuan prej saj madje ne shume aspekte duke e kaluar dhe duke e lene pas. Shume fansa u larguan dhe u tunduan nga markat e tjera e sidomos ato gjermane por mesa duket kjo gje do te ndryshoje nje here e mire sepse Alfa Romeo ka prezantuar modelin e saj me te ri i cili do te dale ne shitje ne mes te 2016-tes.
Quhet Gulia dhe ne fjalorin e Alfa-s nuk eshte nje emer i panjohur. Eshte nje emer qe te kujton kohet e arta dhe vjen me e forte dhe agresive se kurre duke premtuar sukses akoma pa dale ne shitje.
Ka nje dizajn i cili edhe pse ka pjesen e perparme qe eshte e njohur per Alfen gjithcka ne te duket e menduar qe te transmetoje karakterin e saj.
Pjesa e pasme te kujton nje Maserati Granturismo e cila per te thene te verteten e ka nje nder pikat e saja me te forta ne dizajn.
Duke qene se eshte nje Alfa, Gulia ka shume forma te rrjedhshme te cilat kesaj rradhe duket sikur jane aty ku duhet gje qe na le te kuptojme qe dizenjuesit ja kane arritur qellimit.
Ne pjesen e brendshme veme re se eshte bere nje perpjekje shume e madhe per ta quajtur kete makine nje veture familjare me kater dyer por pa harruar disa pjese ku kryefjale mbetet sportiviteti.
Ne sediljet e pasme ka nje hapsire kenaqshme ku mund te udhetojne ne komoditet 2 persona te rritur ose ne nje rast tjeter tre femije. Bagazhi eshte i permasave jo shume te medha por i mjaftueshem per nje makine te lloijt te saj. Kur kalojme te performanca duket se ketu ndizen te gjithe spotet e skenes sepse kjo Alfa eshte nje perbindesh i vertete ne rruge. Duhet te kuptojme qe motorret fillojne me modele me 4 cilindra te cilet jane te mire por qe nuk krahasohen me versionin i cili quhet Quatrifoglio dhe ka nje motorr V-6 qe prodhon 503 kuaj fuqi dhe jep nje performance marramendese prej 0-100 km/h ne 3.9 sek. duke qene qe ne projektimin e saj ka qene prezente dhe Ferrari kjo nuk duket shume e cuditshme. Ne versionet standart vjen me rrotat e prapme aktive por tek modeli Quatrifoglio
kemi sistemin me te gjitha rrotat aktive te Maseratit. Sistemi i shkarkimeve dhe i zhurmave eshte marre serish nga Alfa 4C cka premton qe do te degjohet shume mire ne rruge. Ne fund vjen dhe cmimi i cili do te nise nga 45.000 dollaret duke perfunduar te Quatrifoglio i famshem qe kap vleren e 95.000 dollareve duke konkuruar keshtu ne menyre te denje Audi , Mercedes dhe Bmw. Por gjithe kjo eshte e justifikuar sepse Alfa Romeo Gulia eshte nje mit dhe gjasat jane qe e tille do te mbetet.
Quhet Gulia dhe ne fjalorin e Alfa-s nuk eshte nje emer i panjohur. Eshte nje emer qe te kujton kohet e arta dhe vjen me e forte dhe agresive se kurre duke premtuar sukses akoma pa dale ne shitje.
Ka nje dizajn i cili edhe pse ka pjesen e perparme qe eshte e njohur per Alfen gjithcka ne te duket e menduar qe te transmetoje karakterin e saj.
Pjesa e pasme te kujton nje Maserati Granturismo e cila per te thene te verteten e ka nje nder pikat e saja me te forta ne dizajn.
Duke qene se eshte nje Alfa, Gulia ka shume forma te rrjedhshme te cilat kesaj rradhe duket sikur jane aty ku duhet gje qe na le te kuptojme qe dizenjuesit ja kane arritur qellimit.
Ne pjesen e brendshme veme re se eshte bere nje perpjekje shume e madhe per ta quajtur kete makine nje veture familjare me kater dyer por pa harruar disa pjese ku kryefjale mbetet sportiviteti.
Ne sediljet e pasme ka nje hapsire kenaqshme ku mund te udhetojne ne komoditet 2 persona te rritur ose ne nje rast tjeter tre femije. Bagazhi eshte i permasave jo shume te medha por i mjaftueshem per nje makine te lloijt te saj. Kur kalojme te performanca duket se ketu ndizen te gjithe spotet e skenes sepse kjo Alfa eshte nje perbindesh i vertete ne rruge. Duhet te kuptojme qe motorret fillojne me modele me 4 cilindra te cilet jane te mire por qe nuk krahasohen me versionin i cili quhet Quatrifoglio dhe ka nje motorr V-6 qe prodhon 503 kuaj fuqi dhe jep nje performance marramendese prej 0-100 km/h ne 3.9 sek. duke qene qe ne projektimin e saj ka qene prezente dhe Ferrari kjo nuk duket shume e cuditshme. Ne versionet standart vjen me rrotat e prapme aktive por tek modeli Quatrifoglio
kemi sistemin me te gjitha rrotat aktive te Maseratit. Sistemi i shkarkimeve dhe i zhurmave eshte marre serish nga Alfa 4C cka premton qe do te degjohet shume mire ne rruge. Ne fund vjen dhe cmimi i cili do te nise nga 45.000 dollaret duke perfunduar te Quatrifoglio i famshem qe kap vleren e 95.000 dollareve duke konkuruar keshtu ne menyre te denje Audi , Mercedes dhe Bmw. Por gjithe kjo eshte e justifikuar sepse Alfa Romeo Gulia eshte nje mit dhe gjasat jane qe e tille do te mbetet.
Comments
Post a Comment